реклама 468

Friday, March 6, 2009

Шофиране от Пернишко до София

Шофиране от Пернишко до София - kaldata.com - Форуми

Здравейте на всички,

От известно време всяко лято живея извън София в село Боснек (Пернишко, по пътя за Дупница). Карайки вече 3 лета по този път (в момента в ремонт, но се минава), открих следните закономерностти :

Сутрин рано, 6.50-7.30 часа :

- от Боснек до разклона ВСЕКИ ден се раминавам инфарктно с един бял бус РК, явно шофьора още спи, та редвно влизам в храсталака, нищо че изкачвам наклона;

- по наклона към Студена - ченгетата стоят след завоя, но това не пречи на РК да карат средно със 120, аз (С, СА - различно), КН и Е спазваме ограничението 60, иначе трябва да се ".. черпи, нали имаш рожден ден утре";

- от там до магистралата в края на Перник всички сме на "рали", ненапразно вечер има емоции с "драг"-ове без фарове от местните ... (то и гробището е отсреща);

- емоциите истински започват на магистралата от Драгичево към Владая. Тука 100-на метра преди кръстовището (Рударци и Кладница) всички заедно имаме "квалификация" за първа позиция и лява лента. Който влезе в дясно, губи 3-4 минути. За целта се използват следните методи - "ръчка и в насрещното" почти до мантинелата на Шел-а (РК черен голф 2), "ръчка" през авариното в дясно 200 метра по-нагоре (синя сиера КН) и т.н.

- След преодоляване на последния шикан следва завоя Лукойл, известен с прякора "Витаро-убиец", тука всяка седмица по една Витара е в канавката (вкл. жена ми преди 8 месеца, за майтап беше с номер КН). Тука е и първия пит-стоп, редовно след челен удар се сменят спойлери, фарове и гуми, по-тежките влизат директно в бокса (разбирай върху пътната помощ);

- следва големия овал над Владая. Тук по-голямата част е еднолентово, но в дясно караме само С и СА. Втора лента (постоянна) е запазена за КН. А трета и четвърта са за РК и дериватите им. Та сутрин този овал (1.8 км) го изминавам за 15-ина минути, колкото и колегата с РК тази сутрин, който тръгнал от Перник, когато аз се качих на овала и финиширахме заедно пред карулката. И ето ти емоция - спряха ме мен, защото съм карал опасно!!! То във Формула 1 пазенето на позиция не е опасно каране (няма да му се дам на волвото де, мойто пежо е по-бързо и по ново и по чисто и няма китеник на задното стъкло);

- следва кратко спускане по магистралката към Черни кос. Тука наклона е обратен и ако си в дясна лента със задно предаване и е леко лизгаво, не натискай нито газ, нито спирачка, иначе "Монтойката" ти е в кърпа вързана. Та тука е особено важно да "игнорираш" всичкото РК и КН, щото иначе ще те игнорират по наклона със средн0 150 км/ч. .аси колко може да вдигне тоя зелен москвич по баира, ама надолу;

- следва Черния Кос. Известна местност. В хрониките на КАТ. В канавките е пълно с номера. Повечето са от старите, ПК, СФН, БЛ, ПК и други. Щото май имало офанзива за смяна на номерата. Има и калници и фарове, ама за офанзива не съм чул хех ;

- от там започва големия наклон към чешмичката на Княжево (по-известно с това, че камионите вървят за по-напряко през къщи и стълбове). Тука феноменалните РК отстъпват място на звездите от НАСКАР (разбирай СО и Е), които (май) за първи път виждат светофар (когато работи). А знаете ли как се изпреварва автобус по линия 59? Днес например за по-сигурно през (бокса на) бензиностанцията Стиви сега незнамсикояси ...


- на светофара на киното всички сме равни, т.е. имаме право на равен старт - а от трите ленти пръв пред трамвая финишира миналия най- вляво наточен опел капка тетанус ГСИ (РК) червен с черен заден капак и бълващо огън гърне (от среща с асфалтта и седящите върху него пилот и петима навигатори - зидари). Звук и светлина - всичко накуп;

- следва офф-роуд по паважа към разклона за околовръстното на Горнобански. Тука всеки се спасява както може. И, слава богу, потока тук се разклонява на 2 - повечето РК и КН продължават по южната дъга към другите писти - Симеоновска, Драгалевска и Цариградска ... С тези с които оставам е доста по-лесно. Мога да ги излъжа лесно след Павлово, като ги натикам в лентата за ляв завой на Овча Купел и после бягам бързо, защото искат да ми го върнат тъпкано преди Красно Село. А, виждали ли сте как подскача моторна лодка по вълните? Те така подскочи вчера един мерджан КН на трамвайното депо на Бъкстон (с теа тъмни джамове явно не вижда добре трамвайните релси посредата на паважа). Та навири предница във въздуха като газка пред бензиностанция;


- ето финала вече се вижда, софийският небостъргач на профсъюзите се белее в далечината. На предпоследната контрола на хотел Славия не обръщам внимание на галопиращите в насрещното баварки и фаувета - все пак аз си чакам редовните 5 светофарра, ама съм с нафта, те са на бензин, той е по-скъп. А жената с бебешката количка да седи кротко на тротоара, тя, количката хич даже не харчи;

- на Пирогов съм вдясно, малко клаксон на голфа (КН), който в лентата ми е решил да кара направо, като ме прецаква (неговото зелено идва веднага след моето червено). Две коли сме, ама минаваме след 2 светофара време. айде, почти у дома съм ... опа, тоя пък откъде ми мина ... е тва е типичен граовец вече ... Значи завивам си вдясно и чакам на пешеходната пътека едни забързани в утринта хора да хванат трамвая а пък тоя отзади мен какво направи - изпревари ме отляво, изплаши с клаксона бабката с пазарската количка и след това удесно, на бензинустанцията да зауежда фоурда (РК). То глад, то жажда, ама що подплаши бабето точно пред пирогов бе ??? Тука те вмятам, добре че имам АБС ..


и така , след 40 минути вече съм си в офиса имога да отдъхна спокойно, отдаден на размисли - не ги разбирам тези, дето в неделя на Манинкур ще въртят 200 и незнамсиколко километра. Я да дойдат тука едно София - Перник - Радомир - Дупница - София да врътнат, за една година адреналин ще им държи!

Та в 18.00 поемам наобратно, утре ще го опиша и тоя път, не че е различен, ама всичко е различно, все пак се катерят 2 баира а и РК и КН са поуморени от работа и се прибират по родните си места. То и аз барабар с гяволите ....

Поздрави и т.н.

ПП извинявам се за дългия текст, ама не знам как не слезнах на Пирогов да го понамачкам ония с форда. Ама като се сетя, че после трябва и ченгетата да чакам, само ще им разваля сутрешното кафе (от 7 до 8 на кафето пред 6-то на Бъкстон по 30-40 парчета са всеки ден, стига да не вали - та мисля си, 30 км са до Перник по 1 на всеки километър, не е нужно все Митко Бомбата да се казват ....)

Взето назаем от Пежо Клуб България
http://peugeotclub.info/



1 comment:

  1. Акриловые ванны Радомир изготавливаются в РФ уже +более_
    35 15 лет.
    ЗАО "Радомир-пласт-форм" является лидером в области выпуска и сбыта гидромассажных ванн, что
    утверждено
    Дипломом призера третьего всероссийского конкурса "1000 лучших предприятий России в 2002 году".
    Настоящий диплом вручен Экспертным Советом при Правительстве России.
    Торговая марка Радомир пользуется достойным уважением у клиентов.
    По результатам работы 2008 года Радомир в очередной раз отмечена, как лучшая Фирма года.
    Завод по произведению акриловых ванн Радомир, гидромассажных ванн Радомир, душевых кабин Радомир, душевых боксов
    Радомир располагается на двух промышленных площадках в городе Ковров Владимирской области.
    Заводы компании Радомир раскинулись на территориях около 8 гектаров, и в планах на ближайшее будущее -
    постройка ещё
    нескольких производственных мощностей для выпуска акриловых ванн Радомир и душевых кабин Радомир.
    Радомир всегда обновляет ассортимент выпускаемых изделий. В месяц раз вводится 1-2 новых модели
    акриловых
    ванн, душевых кабин, душевых боксов.
    На всех этапах выпуска осуществляется строгий контроль всех изделий компании Радомир.
    После производства каждая акриловая ванна и душевая кабина компании Радомир
    проходит апробации на специальном стенде, и, в случае выявления непоправимых дефектов, не поступает в продажу.
    При производстве акриловых ванн и душевых кабин предлагается австрийский высококачественный материал
    производства
    групп заводов «Senoplast»
    Ванны и душевые кабины известнейших мировых торговых марок: «Jaccuzzi», «Teuco», «Albatros», «Villeroy&Bach»
    изготавливаются из
    аналогичных материалов.
    Компания Радомир уже не менее 6-ти лет тесно работает с Национальном Институтом Здоровья (город Санкт -
    Петербург) по
    тема и изучения воздействия гидромассажа на здоровье человека.
    Акриловые ванны Радомир произведенны по рекомендациям опытных учреждений медицины и здравоохранения.
    Гидромассажная ванна Радомир действует без шума и вибраций.
    Водные и воздушные струи настраиваются по Вашему желанию. Струи воды, обогащенной кислородом, оказывают влияние
    именно на те
    части вашего тела, которым Вы бы желали придать сил, а также улучшает проток крови в организме.
    http://sanmoll.ru/
    Ванны Радомир имеют как механическое, так и электронное руководство работы гидромассажа.

    ReplyDelete

>> РЕКЛАМИРАЙТЕ ТУК <<